مرچ اگانے کا طریقہ

Jan 10, 2024 - 22:04
Feb 3, 2024 - 09:28
 0  8
مرچ اگانے کا طریقہ

مرچ اگانے کا طریقہ

مرچوں کی بوائی، دیکھ بھال اور کٹائی کے بارے میں آپ کو سب کچھ جاننے کی ضرورت ہے۔

دسمبر

نومبر

اکتوبر

ستمبر

اگست

جولائی

جون

مئی

اپریل

مارچ

فروری

جنوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ü   

ü   

ü   

 

بونا

 

 

 

 

 

 

ü   

ü   

 

 

 

 

پودا

 

 

ü   

ü   

ü   

ü   

 

 

 

 

 

 

کٹائی

 

ہلکی سے لے کر انتہائی گرم تک، رنگوں، اشکال، سائز اور حرارت کی سطحوں کی ایک بڑی رینج میں مرچ کی ہزاروں قسمیں اگانے کے لیے ہیں۔ بہت سے لوگوں کے ذائقے منفرد ہوتے ہیں، جن میں سے کچھ میں لیموں کا اشارہ ملتا ہے اور دوسروں کا ذائقہ زیادہ پھلوں کا ہوتا ہے۔

مرچ کی حرارت کو اسکوویل پیمانے پر ماپا جاتا ہے، یہ ایک ٹیسٹ 1912 میں بنایا گیا تھا، جس میں مرچ کے محلول کو پتلا کرنے کے لیے جتنا زیادہ پانی درکار ہوتا ہے اس سے پہلے کہ کوئی انسانی چکھنے والا مرچ کا پتہ نہ لگا سکے اس کا پتہ لگانے والا اسکووِل کی تعداد کا تعین کرتا ہے۔ آج مشینوں کے ذریعے جانچ کی جاتی ہے۔ تقریباً 3,000 Scovilles کے اسکور کو گرم سمجھا جاتا ہے، جس میں 'کیرولینا ریپر' جیسی ریکارڈ توڑنے والی مرچیں 20 لاکھ تک پہنچ چکی ہیں۔

مرچ کی بہت سی اقسام سپر مارکیٹوں میں خریدنے کے لیے دستیاب ہیں لیکن اگر آپ خود مرچیں اگائیں تو آپ کے پاس انتخاب کرنے کے لیے بہت زیادہ رینج ہوگی۔ وہ بیج سے اگنا بہت آسان ہیں، اور کنٹینرز میں بہترین اگتے ہیں، جس کا مطلب ہے کہ وہ دھوپ والے آنگن یا بالکونی کے لیے بہترین ہیں۔ آپ موسم بہار میں باغیچے کے مرکز میں تیار شدہ مرچ کے پودے بھی خرید سکتے ہیں۔

تمام مرچیں صرف پانچ پرجاتیوں سے پالی جاتی ہیں

Capsicum annuum

- مرچوں کی سب سے عام قسم، جس سے میٹھی اور پیپریکا مرچ نکلتی ہے۔

Capsicum baccatum 

کیپسیکم بیکیٹم - مرچوں کا اجی خاندان شامل ہے، جو پیرو کے پکوان میں مشہور ہے۔

Capsicum chinense

 مرچ کی ایک گرم قسم، جس سے ہمارے پاس ہابانیرو اور اسکاچ بونٹ مرچیں ہیں۔

Capsicum fruitescens

کیپسیکم فروٹیسینس - جہاں سے ٹیباسکو تھائی طرز کی مرچیں آتی ہیں۔

Capsicum pubescens 

شملہ مرچ - یہ گرم مرچیں ہیں جن میں مخصوص سیاہ بیج ہوتے ہیں۔

متعدد آن لائن نرسریاں مرچ کے بیجوں میں مہارت رکھتی ہیں، جو مختلف قسم کی دلچسپ اور غیر معمولی اقسام کی پیشکش کرتی ہیں جنہیں آپ میکسیکن سالسا سے لے کر تھائی سالن تک مختلف پکوانوں میں استعمال کر سکتے ہیں۔

مرچیں کیسے اگائیں۔

اگر آپ کے پاس گرم پروپیگیٹر ہے تو جنوری کے اوائل میں مرچ کے بیج گھر کے اندر بوئیں، یا مارچ سے اگر آپ کے پاس نہیں ہے۔ جب پہلی سچی پتے نمودار ہوں تو پودوں کو انفرادی 7.5 سینٹی میٹر کے برتنوں میں ٹرانسپلانٹ کریں۔ آخرکار، انہیں پیٹ سے پاک، کثیر مقصدی کھاد کے 30 سینٹی میٹر کے برتنوں میں ٹرانسپلانٹ کریں۔ اس وقت تک انتظار کریں جب تک کہ ٹھنڈ کا تمام خطرہ ختم نہ ہو جائے اس سے پہلے کہ انہیں ان کی آخری بڑھتی ہوئی جگہوں پر باہر، دھوپ والی جگہ پر لے جائیں۔ گرم ترین مرچوں کے لیے، گرین ہاؤس میں اگائیں۔ مرچ نرم پودے ہیں، لہذا موسم سرما میں زندہ نہیں رہیں گے. ہر سال تازہ پودوں کے لیے بیج بونا بہتر ہے۔

مرچ کے بیج بونے کا طریقہ

بہترین نتائج اور گرم ترین مرچوں کے لیے مرچوں کو گرم، دھوپ والی جگہ کی ضرورت ہوتی ہے۔ مثالی طور پر، انہیں گرین ہاؤس میں اگائیں یا جنوب کی طرف آنگن یا کھڑکیوں پر برتنوں میں اُگائیں۔ مرچوں کو اگنے کے لیے لمبے موسم کی ضرورت ہوتی ہے، اس لیے بہتر ہے کہ بیج جنوری کے اوائل میں نم، پیٹ سے پاک کثیر مقصدی کھاد میں بویا جائے، اور بڑھتی ہوئی روشنی کے نیچے گرم پروپیگیٹر میں رکھیں، تاکہ پودوں کو ٹانگیں لگنے سے روکا جا سکے (مارچ میں بیج بوئے۔ اگر آپ کے پاس گرم پروپیگیٹر نہیں ہے)۔ جب پہلی حقیقی پتے ظاہر ہوں تو انفرادی برتنوں میں ڈالیں۔ اگر برتنوں میں اگ رہے ہوں تو برتن لگاتے رہیں یا جب رات کا درجہ حرارت 10ºC سے زیادہ ہو تو گرین ہاؤس میں پودے لگائیں – یقینی بنائیں کہ مٹی یا کھاد کی نکاسی آزاد ہے۔ پودے کے پھول آنے کے بعد ہفتہ وار زیادہ پوٹاش والی کھاد ڈالیں، اور مرچوں کی کٹائی جیسے ہی وہ دکھائی

دیں۔

مرچوں کی دیکھ بھال کیسے کریں۔

ایک بار لگنے کے بعد، مرچوں کو بہت کم توجہ کی ضرورت ہوتی ہے۔ جب پودے تقریباً 20 سینٹی میٹر لمبے ہوں تو جھاڑیوں کی نشوونما کو فروغ دینے کے لیے بڑھتے ہوئے نکات کو چٹکی بھر لیں۔ لمبی قسموں کو سٹاکنگ کی ضرورت ہو سکتی ہے۔

اپنے مرچ کے پودوں کو تھوڑا اور اکثر پانی دیں۔ جیسے ہی پہلے پھول نمودار ہوں، ہفتہ وار زیادہ پوٹاش والی مائع کھاد جیسے ٹماٹر کی خوراک دیں۔

گرم موسم میں، نمی بڑھانے اور مکڑی کے ذرات کو روکنے کے لیے دوبد مرچ کے پودے لگائیں۔

سمپسن سیڈز کے میٹ سمپسن نے برطانیہ کی کچھ گرم مرچیں اگائی ہیں جن کا نام اپنی بیٹیوں کے نام پر 'کیٹی' اور 'لوسی' رکھا گیا ہے۔ اس نے اپنے پھلوں کی گرمی بڑھانے کے لیے کچھ غیر معمولی حربے استعمال کیے۔

اس نے دریافت کیا ہے کہ پودوں پر دباؤ ڈال کر – انہیں نقصان پہنچا کر، انہیں خوراک اور پانی سے محروم کر کے، انہیں شدید گرمی کا نشانہ بنا کر اور یہاں تک کہ ان پر چیخ کر بھی – آپ پودوں کے قدرتی دفاع کو نقصان پہنچانے کا سبب بنتے ہیں اور مرچوں کو زیادہ مسالہ دار بناتے ہیں جانوروں کی طرف سے کھایا. یہاں اس کے چھ اہم نکات ہیں:

1. ایک گرم قسم کا انتخاب کریں  

مرچوں کی سینکڑوں قسمیں ہیں، جن میں گرمی کی سطح مختلف ہوتی ہے۔ سب سے زیادہ گرم قسمیں، جیسے 'بھٹ جولوکیا' سست اگتی ہیں اور انہیں گرمی اور نمی کی ضرورت ہوتی ہے، اس لیے انہیں

اچھی فصل کے لیے گھر کے اندر اگائیں۔

2۔ جلد بڑھنا شروع کریں 

یہاں تک کہ سب سے آسان مرچوں کو بھی پودوں کو اگنے، پھول آنے، پھل آنے اور پکنے کے لیے کافی وقت دینے کے لیے طویل موسم کی ضرورت ہوتی ہے، اور گرم ترین اقسام کو جنوری کے اوائل میں بوائی کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر آپ کشتی سے محروم ہیں، یا انتہائی گرم قسموں کو سر شروع کرنا چاہتے ہیں، تو بیج کے بجائے پلگ پودوں سے

اگائیں۔

انہیں گرمی دیں

سب سے بڑی  فصل کے لیے ، دھکن کی نیچے اگائیں ، ترجیحاً گرین ہاؤس میں لیکن روشن دھوپ والی کچن کھڑکی بھی اچھی ہے۔ اگر

آپ نے انہیں باہر اگنا ہے تو پودوں کو ایک گرم ، روشن پناہ گاہ دیں ۔

اپنے پودے پر زور دیں

میٹ سمیسن کو یقین ہے کہ تناؤ پھلوں میں کیپسا سین (وہ مرکب جو جلن کا احساس پیدا کرتا ہے )کی مقدار کو بڑھاتا ہے اور ایسا کرنے کا سب سے موثر طریقہ یہ ہے کہ پھل لگتے ہی تنوں ، پتے اور پھل تھوڑے کاٹ دیں اس کے نتیجے میں پیداوار میں کمی ای گی لیکن زیادہ گرم مرچیں ہوں گی۔

کھانا نہ کھلائیں

پودوں کو کھانا نہ دینا انہیں دباؤ  میں رکھنے اور كیپسا سین کی پیداوار بڑھانے کا اکور طریقہ ہے ۔ مرچوں کو بلکل بھی کھاد نہ دینے کا نتیجہ کمزور اور سٹڈ پودے کی صورت میں نکلتا ہے لیکن مرچیں اس سے زیادہ گرم ہوتی ہیں جب انہیں کھلایا جاتا ہے اگر آپ کھاد ڈالتے ہیں تو،ایک  اچھی مرچ فیڈ کہ استعمال کریں ، یہ ٹماٹر کی فیڈ کا استعال کریں تاکہ پتوں کی بجاۓ پھولوں کی پیداوار کی حوصلہ افزائی کی جا اسکے ۔

پانی کم کریں 

پانی دینے کے درمیان پودوں کو مکمل طور پر سوکھنے کی اجازت دینے سے پھل زیادہ گرم ہو جائیں گے لیکن اس سے آپ k پودے کمزور ہو جائیں گے اور آپ فصل چھوٹی ہو گی۔

مرچوں کی کٹائی

مرچیں موسم گرما کے آخر میں چننے کے لیے تیار ہوں گی۔ ہلکے ذائقے کی لیے مرچیں چننے جب وہ ابھی سبز ہو انہیں زیادہ گرمی کی لیے پکنے کے لیے چھوڑ دیں۔

بھڑتی ہوئی مرچیں: مسائل کا حل

بلاسم اینڈ سڑنا بے ترتیب پانی دنے کا نتیجہ ہے۔

 گرین ہاؤس میں گرے مولڈ یا بوٹریٹا ءٹس ایک مسئلہ ہو سکتا ہے کسی بھی مردہ پودے کے مواد کو فوری طور پر ہٹا دیں ۔

گرین ہاؤس میں ریڈ اسیا ایڈر مائٹ ایک مسلہ ہو سکتا ہے پودوں کے اردگرد جل لگانے کا خیال رکھیں ۔

وائٹ فلائی گھر کی اندر بھی ایک مسلہ ہو سکتی ہے ایک نامیاتی صابن والا سپرے استعمال کریں۔

۔

۔

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow