پالک اگانے کا طریقہ

Jan 6, 2024 - 00:04
Feb 3, 2024 - 09:29
 0  114
پالک اگانے کا طریقہ

پالک اگانے کا طریقہ

اس پریکٹیکل گرو گائیڈ میں معلوم کریں کہ پتوں والی، صحت مند چننے کے لیے اپنی پالک کیسے اگائیں۔

دسمبر

نومبر

اکتوبر

ستمبر

اگست

جولائی

جون

مئی

اپریل

مارچ

فروری

جنوری

 

 

 

  •  
  •  

 

 

  •  
  •  
  •  
   

بونا

  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

فصل

 

پالک میں غذائیت زیادہ ہوتی ہے اور اس میں تیزی سے اور آسانی سے اگنے والی سبزی کے طور پر یا پھر بڑے پتوں کے لیے کٹ اور آنے والی سبزی ہے۔

 

اگر آپ صحیح اقسام کا انتخاب کرتے ہیں اور کنٹینرز میں بھی اچھی طرح سے کام کرتے ہیں تو یہ سارا سال اگایا جا سکتا ہے۔ پین میں مرجھا جانے پر یا سلاد میں تازہ تازہ پتوں کی طرح اس کا ذائقہ مزیدار ہوتا ہے۔

پالک کیسے اگائیں۔

پالک کو نم لیکن اچھی طرح سے نکاس والی مٹی یا جزوی سایہ میں کھاد میں اگائیں۔ ایک اتلی نم ڈرل میں بیج بوئیں اور مٹی سے ہلکے سے ڈھانپیں۔ مسلسل فصل کو یقینی بنانے کے لیے ہر چند ہفتوں کے بعد پالک کی بوائی کریں۔ سلاد میں استعمال کے لیے بچے کے پتوں کی کٹائی کریں یا سوپ اور سٹو میں استعمال کے لیے پختہ پتے مرجھا جائیں۔

دھوپ والی جگہ پر اچھی طرح سے تیار، زرخیز مٹی میں ایک اتلی ڈرل بنائیں اور اپنے پالک کے بیجوں کو تقریباً 1.5 سینٹی میٹر گہرائی میں باریک بوئے۔ بیجوں کو مٹی اور پانی سے اچھی طرح ڈھانپ دیں۔ اگر قطاروں میں بوائی جائے تو 40 سینٹی میٹر کے فاصلے پر بوئے۔ اگر موسم اب بھی ٹھنڈا ہے تو کلچ یا تحفظ سے ڈھانپیں۔ بڑھتے ہوئے موسم میں باقاعدہ فراہمی کے لیے ہر تین سے چار ہفتوں میں ایک کھیپ بوائیں۔

پالک کی دیکھ بھال کرنے کا طریقہ

پالک زرخیز مٹی میں پروان چڑھتی ہے جو آسانی سے خشک نہیں ہوتی۔ گرم موسم میں، اپنی پالک کی فصل کے لیے عارضی سایہ لگائیں تاکہ مٹی کو خشک ہونے سے روکا جا سکے۔

 

اپنی بوائیوں کو 15 سینٹی میٹر کے فاصلے پر پتلا کرنے کے بعد، سب سے اہم بات یہ ہے کہ اپنی پالک کو اچھی طرح سے پانی پلایا جائے۔ سال کے آخر میں بوائی کے لیے، سردیوں کے مہینوں میں سپلائی کے لیے اپنے پالک کے پودوں کو اونی یا کلچ سے بچائیں۔

بڑھتی ہوئی پالک: مسائل کا حل

پالک کے جوان پودوں کو سلگس، گھونگوں اور پرندوں سے بچائیں۔ پالک بھی ہلکی پھپھوندی کا شکار ہوتی ہے جو مرطوب موسم میں بدتر ہوتی ہے۔ پھپھوندی کے خلاف مزاحمت کرنے والی اقسام دستیاب ہیں لیکن روک تھام کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ پودوں کے ارد گرد اچھا فاصلہ رکھیں تاکہ ہوا کو گردش کرنے میں مدد ملے اور پودوں کی بنیاد پر اپنے پانی کو نشانہ بنایا جائے۔

پالک کی کٹائی کا طریقہ

پالک بوائی کے 6-10 ہفتوں بعد کٹائی کے لیے تیار ہے۔ عام اصول کے طور پر، آپ مئی سے اکتوبر تک موسم گرما کی اقسام اور اکتوبر اور اپریل کے درمیان موسم سرما کی قسمیں چن سکتے ہیں۔ لیکن اپنی فصل پر نظر رکھیں کیونکہ پالک عام طور پر گرم موسم میں جلدی اگتی ہے۔ پودے کی بنیاد کے بالکل اوپر کاٹنا دوسری فصل کے لیے مزید پتوں کو اگانے کی ترغیب دے سکتا ہے۔

پالک کو ذخیرہ کرنے کا طریقہ

پالک بہترین تازہ کھائی جاتی ہے جب اس میں غذائیت زیادہ ہو۔ لیکن اسے بعد میں سوپ اور آملیٹ میں استعمال کرنے کے لیے منجمد کیا جا سکتا ہے - پتوں کو بلینچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

پالک کی اقسام

'Medania' RHS AGM –

 پالک کی ایک اچھی قسم، نرم ساخت اور اچھے ذائقے کے ساتھ بہت سے گہرے سبز پتے پیدا کرتی ہے، چاہے بچے کے پتوں کے طور پر کھائی جائے یا پختہ فصل کے طور پر

Perpetual

'دائمی' - ایک اچھی قسم جو آسانی سے نہیں بنتی اور خشک مٹی پر اگتی ہے۔ موسم گرما، خزاں اور موسم سرما کی فصلوں کے لیے اچھا ہے۔

Apollo'

 - یہ قسم پتوں کے ساتھ اچھی پیداوار دیتی ہے جن کا ذائقہ یا تو بچے کی پتیوں کی فصل کے طور پر یا پختہ ہونے پر ہوتا ہے۔ اچھی بولٹ مزاحمت اور کنٹینرز میں اچھا

'Palco' RHS AGM –

 پھپھوندی کے خلاف مزاحم قسم جو بولٹ کرنے میں سست ہے۔

Atlanta’ RHS AGM

ایک سخت، موسم سرما کی قسم جو پتوں کی اچھی فصل پیدا کرتی ہے۔

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow