شلجم اگانے کا طریقہ

Jan 9, 2024 - 22:09
Mar 2, 2024 - 16:44
 0  47
شلجم اگانے کا طریقہ

شلجم اگانے کا طریقہ

مزیدار شلجم اگانے کے بارے میں آپ کو ہماری تفصیلی گرو گائیڈ میں جاننے کی ضرورت ہے۔

دسمبر

اکتوبر

اکتوبر

ستمبر

اگست

جولائی

جون

مئی

اپریل

مارچ

فروری

جنوری

 

 

 

 

 

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

 

بونا

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

ü   

 

 

کٹائی

 

شلجم کی شائد دلکش شہرت نہ ہو، لیکن چھوٹے، جوان شلجم اور ان کے سبز پتوں والی چوٹی خفیہ طور پر نفیس سبزیاں ہیں۔وہ براسیکا خاندان کے بڑھنے کے لیے کم پریشان کن اراکین میں سے ایک ہیں، اور سردیوں کے مہینوں میں ضرورت کے مطابق ان کا انتخاب کیا جا سکتا ہے۔ وہ لذیذ ہوتے ہیں جو صرف ایک سائڈ سبزی کے طور پر پکائے جاتے ہیں، بھنے ہوئے یا سردیوں کے سٹو میں شامل کیے جاتے ہیں۔

شلجم کیسے اگائیں۔

شلجم کے بیج کو موسم بہار کے شروع میں یا موسم گرما کے آخر میں اچھی طرح سے تیار شدہ، نم لیکن اچھی طرح سے خشک مٹی میں بو دیں۔ خشک موسم کے دوران اچھی طرح سے پانی دیں اور پتلے پودوں کو شلجم کے سائز پر منحصر ہے جس کی آپ تلاش کر رہے ہیں (اگر آپ بڑے شلجم چاہتے ہیں تو 23 سینٹی میٹر کے فاصلے تک)۔ جب وہ جوان اور چھوٹے ہوں تو فصل کاٹیں۔

شلجم کے بیج بونے کا طریقہ

شلجم کی فصل کی مختلف اقسام کے لیے سال کے مختلف اوقات میں شلجم بوئے: ابتدائی، مین فصل اور شلجم کی چوٹی۔

ابتدائی شلجم کے لیے، فروری میں براہ راست مٹی میں بیج بوئے۔ تقریباً 1 سینٹی میٹر گہرا ڈرل بنائیں اور 30 ​​سینٹی میٹر کے فاصلے پر قطاروں میں بوئے۔ ان ابتدائی بوائیوں کو کلچ کے ساتھ محفوظ کریں۔ آپ ابتدائی شلجم کی دوسری بوائی مارچ سے جون تک کر سکتے ہیں۔

مرکزی فصل شلجم کے لیے، جولائی سے اگست تک بوائیں۔ اور اگر آپ پتوں والے شلجم کی چوٹیوں کے بالکل بعد ہیں، تو بیج صرف 15 سینٹی میٹر کے فاصلے پر قریب کی قطاروں میں بو دیں۔

اپنے شلجم کی دیکھ بھال کیسے کریں۔

اگر آپ شلجم کو ان کی جڑوں کے لیے اگاتے ہیں تو ابتدائی، چھوٹی جڑوں کے لیے 10-15 سینٹی میٹر کے فاصلے پر پتلی پودے لگائیں۔ یا اگر آپ شو اسٹاپپر سائز کے شلجم اگانا چاہتے ہیں تو تھوڑی زیادہ جگہ چھوڑ دیں - تقریباً 23 سینٹی میٹر۔اپنی شلجم کی فصل کو اچھی طرح سے پانی پلائے رکھنا ضروری ہے، خاص طور پر خشک موسم میں۔ اگر پودے خشک ہو جائیں تو آپ کو چھوٹی، لکڑی والی سبزیاں مل سکتی ہیں۔

بڑھتے ہوئے شلجم: مسائل کا حل

شلجم انہی کیڑوں اور بیماریوں کا شکار ہیں جیسے براسیکا خاندان کی دیگر سبزیاں۔

گوبھی کی جڑ کی مکھی جڑوں کو کھاتی ہے، جس سے پودے کی نشوونما رک جاتی ہے، مرجھا جاتا ہے اور مر جاتا ہے۔ یہ سععدلینگ کے لئے خاص طور پر خطرناک ہے. میش یا باغبانی اونی مکھیوں کو جڑوں تک پہنچنے سے روکنے میں مدد کرے گی۔

فلی بیٹل پتوں میں چھوٹے سوراخ کرتا ہے اور نقصان زدہ علاقوں کو بھورا کر دیتا ہے۔ باغبانی اونی کے نیچے پودوں کو اگانا اور مٹی کو نم رکھنا پسو کی چقندر کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ایک اچھی کھاد بھی مدد کرے گی، کیونکہ مضبوط پودے کیڑوں سے نمٹنے کے لیے بہتر ہوتے ہیں۔

پاؤڈر پھپھوندی پتوں کو متاثر کرتی ہے، جس کی وجہ سے وہ سڑ جاتے ہیں اور یہ خشک حالات میں ہوتا ہے، اس لیے پودوں کو اچھی طرح سے پانی دیتے رہیں۔

کلب جڑ کی بیماری جڑوں کی سوجن اور خرابی کا باعث بنتی ہے، اور پتے بدلے میں، پیلے اور مرجھا جاتے ہیں۔ اس کا کوئی حقیقی علاج نہیں ہے، سوائے اس کے کہ مٹی میں شلجم کو اگنے سے بچایا جائے جو پہلے کلب کی جڑ سے متاثر ہو چکے ہیں۔

شلجم کی کٹائی کا طریقہ

شلجم کی کٹائی اس وقت کریں جب وہ جوان اور چھوٹے ہوں – تقریباً گولف بال کے سائز کے۔ اگر آپ بڑی، اہم فصل کی قسمیں اگا رہے ہیں، تو ان کو ضرورت کے مطابق کاٹا جا سکتا ہے۔ لیکن ذائقہ کم میٹھا اور گوشت کم نرم ہوتا ہے وہ زمین میں زیادہ دیر تک رہتے ہیں۔

 

مت بھولنا، آپ پتوں والی سبزیاں بھی کاٹ کر کھا سکتے ہیں۔

شلجم کو کیسے ذخیرہ کریں۔

شلجم اچھی طرح سے ذخیرہ کرتے ہیں، یہی وجہ ہے کہ وہ سردیوں کا اہم مقام ہوا کرتے تھے۔ تاہم، نوجوان شلجموں کو تروتازہ جڑوں کی مٹھاس کا مزہ لینے کے لیے تازہ کھایا جاتا ہے۔

شلجم کی اقسام اگانے کے لیے

۔ 'Purple Top Milan'

 - ایک مقبول ابتدائی قسم جو بہت تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ سفید فلیٹ جڑوں اور پرکشش ارغوانی چوٹیوں کے ساتھ، یہ اپنے اچھے ذائقے کے لیے مشہور ہے۔

‘Tokyo Cross’ RHS AGM

یہ ایک تیزی سے بڑھنے والی، چھوٹی، سفید جڑوں والی ابتدائی قسم ہے جو بوائی کے 35 دن بعد تیار ہو جاتی ہے۔

Green Globe

گرین گلوب‘ - ایک اہم فصل کی قسم جو شلجم کی چوٹیوں کے لیے بھی اچھی ہے۔ جڑیں سفید اور گول ہوتی ہیں۔

Snow Ball

'سنو بال' - ایک سفید، گلوب شلجم جس کا ذائقہ میٹھا ہے اور مزیدار شلجم۔ اس سے موسم گرما کے شروع سے لے کر سردیوں تک جڑوں کی مستقل فراہمی ہوگی۔

'Oasis' RHS AGM

گرما یا ابتدائی، وائرس سے مزاحم سفید جڑوں کے ساتھ۔ اسے کچا یا پکا کر کھایا جا سکتا ہے۔

نامیاتی تجاویز

اگر آپ اپنے شلجم کے درمیان نیسٹورٹیم اگاتے ہیں، تو یہ گوبھی کی سفید تتلیوں کو آپ کی فصلوں سے دور کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ پودینہ فلی بیٹل کو روکنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔

اپنے شلجم کو کلب کی جڑوں سے لڑنے میں مدد کرنے کے لیے، آپ نکاسی کو بہتر بنا سکتے ہیں اور چونا ڈال کر مٹی کو زیادہ الکلین بنا سکتے ہیں، جس میں کلب جڑ کا وائرس پنپ نہیں سکے گا۔

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow