ادرک اگانے کا طریقہ

Jan 6, 2024 - 18:11
Mar 2, 2024 - 16:45
 0  48
ادرک اگانے کا طریقہ

ادرک اگانے کا طریقہ

ادرک ایک تازہ، مسالیدار ذائقہ کے ساتھ جڑ کی سبزی ہے۔ یہ کئی پکوانوں میں استعمال ہوتا ہے، بشمول سالن، اسٹر فرائز، سلاد اور اسموتھیز۔ اس میں طاقتور اینٹی کینسر اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں اور یہ ایک بہترین ہاضمہ معاون ہے، جس سے یہ گھریلو کاشتکاروں کے لیے ایک بہترین انتخاب ہے۔

گھر میں ادرک کا پودا کیسے اگائیں۔

گھر میں ادرک اگانے کے لیے، اپنے سپر مارکیٹ یا گروسری اسٹور سے ادرک کی کچھ تازہ جڑیں چنیں – یہ عام طور پر جڑی بوٹیوں کے ساتھ یا لہسن اور مرچوں کے ساتھ فروخت ہوتی ہے۔ جڑ کو احتیاط سے چیک کریں، 'آنکھوں' کے ساتھ ایک مضبوط، بیر کی جڑ کا انتخاب کریں، جو کہ ادرک کے تنوں کی نشوونما کرتی ہیں۔ اسے اتھلی کھاد میں بیج کی ٹرے میں لگائیں اور چھ ہفتے تک گرم جگہ پر رکھیں، جب تک کہ ٹہنیاں نہ بن جائیں۔ ایک تازہ برتن میں ڈالیں، جب تنے بڑھتے ہیں تو کھاد کے ساتھ ٹاپ اپ کریں۔ اچھی طرح پانی پلاتے رہیں۔ آپ کا ادرک موسم خزاں میں کٹائی کے لیے تیار ہونا چاہیے۔ادرک کسی بھی دھوپ والی جگہ پر ٹھنڈ سے پاک، محفوظ جگہ پر اگے گا۔ گرین ہاؤس یا کنزرویٹری مثالی ہے۔

ادرک کیسے لگائیں۔

آپ ادرک کا ایک پورا ٹکڑا برتن میں رکھ سکتے ہیں یا اسے حصوں میں کاٹ سکتے ہیں، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ ہر ٹکڑے کی کم از کم دو 'آنکھیں' ہیں جن سے ٹہنیاں اگائیں۔ اگر ادرک کو کاٹنا ہو تو اسے ایک دو دن کے لیے چھوڑ دیں تاکہ زخموں کی کالس ختم ہو جائے۔ اس کے بعد، ایک بیج کی ٹرے یا برتن کو کچھ حصہ کھاد سے بھریں، اور ادرک کو سطح پر رکھیں، اس کی آنکھیں اوپر کی طرف ہوں۔ ادرک کی جڑ کو دو سینٹی میٹر کھاد سے ڈھانپیں، آنکھیں بے نقاب رہیں۔ واٹرنگ کین کا استعمال کرتے ہوئے پانی کو گلاب کے ساتھ منسلک کریں، اور جزوی سایہ میں گرم جگہ پر رکھیں۔

چند ہفتوں کے بعد آپ کی ادرک کی جڑیں اور ٹہنیاں تیار ہو جائیں گی۔ اسے آہستہ سے بیج کی ٹرے سے اٹھائیں اور کھاد کے برتن میں ٹرانسپلانٹ کریں، اسے سطح پر رکھیں اور 5 سینٹی میٹر کھاد سے آہستہ سے ڈھانپیں۔ یقینی بنائیں کہ تنا اوپر سے چپک رہا ہے۔ نرمی سے مضبوط کریں اور اچھی طرح پانی دیں، جس سے پانی نکل جائے۔

ادرک کی دیکھ بھال کرنے کا طریقہ

جیسے جیسے آپ کا ادرک کا پودا بڑھتا ہے، اسے گرم، جزوی طور پر سایہ دار جگہ اور پانی میں باقاعدگی سے رکھیں، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ کھاد صرف نم رہے۔ تنے کے بڑھتے ہی اضافی کھاد کے ساتھ اوپر کریں۔ آپ اپنے ادرک کے پودے پر برتن ڈال سکتے ہیں اور اسے گھریلو پودے کے طور پر یا گرمیوں کے مہینوں میں باہر بھی اگ سکتے ہیں، اس بات کا خیال رکھتے ہوئے کہ اسے ٹھنڈی ہواؤں کا سامنا نہ ہو۔ اگر آپ اپنی ادرک کو باہر اُگا رہے ہیں تو جب خزاں میں درجہ حرارت گرنا شروع ہو جائے تو اسے گھر کے اندر واپس لے جائیں۔

ادرک کی کٹائی کیسے کریں۔

آپ کا ادرک کا پودا گرمیوں کے آخر میں پتے پیدا کرنا بند کر دے گا۔ اس کے بعد کسی بھی وقت، یا اگر باہر بڑھ رہی ہو تو پہلی ٹھنڈ سے پہلے جڑوں کی کٹائی کریں۔ ادرک کی کٹائی کے لیے، صرف ریزوم کو مٹی سے نکال دیں۔ تمام یا کچھ جڑوں کی کٹائی کریں - آپ ریزوم کو کاٹ سکتے ہیں اور باقی کو برتن میں رکھ سکتے ہیں، جب تک کہ آپ اسے موسم سرما میں گرم، مرکزی طور پر گرم جگہ پر رکھیں۔ کھانے سے پہلے اچھی طرح دھو لیں۔ آپ کچھ جڑوں کو فریزر میں محفوظ کر سکتے ہیں تاکہ جب آپ کو ضرورت ہو استعمال کریں۔

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow