پھول گوبھی اگانے کا طریقہ

Jan 7, 2024 - 23:44
Mar 2, 2024 - 16:45
 0  36
پھول گوبھی  اگانے کا طریقہ

پھول گوبھی  اگانے کا طریقہ

 آپ کو پھول گوبھی کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

دسمبر

نومبر

اکتوبر

ستمبر

اگست

جولائی

جون

مئی

اپریل

مارچ

فروری

جنوری

 

ü   

ü   

ü   

 

 

 

 

ü   

ü   

ü   

ü   

 

بونا

 

 

 

 

 

ü   

ü   

ü   

 

 

 

 

پودا

ü   

ü   

ü   

 

 

 

ü   

ü   

 

ü   

ü   

 

کٹائی

 

گوبھی کو بڑھنے میں مشکل ہونے کی وجہ سے شہرت حاصل ہے، لیکن بڑھنے کے صحیح حالات اور دیکھ بھال کے ساتھ، آپ گوبھی کو کامیابی کے ساتھ اُگا سکتے ہیں تاکہ آپ دکانوں سے خرید سکیں۔ مزید یہ کہ آپ کو اگانے کے لیے ایک بہت بڑی قسم ملے گی، بشمول اجنبی نظر آنے والے سبز رومنیسکو گوبھی۔

پھول گوبھی کیسے اگائیں۔

گوبھی کو بھرپور، بھاری مٹی میں جس میں کافی نمی ہو۔ مٹی کو اچھی طرح سے تیار کریں اور کافی مقدار میں نامیاتی مادے جیسے اچھی طرح سڑے ہوئے گھوڑے کی کھاد یا کھاد ڈالیں۔ گوبھی کی جڑ کی مکھی کو تنے کے ارد گرد کی مٹی میں انڈے دینے سے روکنے کے لیے انہیں اچھی طرح سے مضبوط کریں، اور اگر ضروری ہو تو جڑ کا کالر استعمال کریں۔ نائٹروجن سے بھرپور مائع خوراک کے ساتھ پندرہ ہفتہ کھلائیں اور بوائی کے تین سے پانچ ماہ کے درمیان کٹائی کریں۔

بیج سے پھول گوبھی اگانا

گوبھی کو سیڈ بستر میں براہ راست بویا جا سکتا ہے حالانکہ بیج کی ٹرے میں کی گئی بوائیوں اور پھر بعد میں کاشت کرنے سے نتائج بہتر ہوتے ہیں۔ فروری سے شیشے کے نیچے یا مارچ سے براہ راست بوائیں۔ آپ اکتوبر سے شیشے کے نیچے بعد میں بوائی بھی کر سکتے ہیں، اور اگلے سال ابتدائی کٹائی کے لیے پودوں کو سردیوں میں لگا سکتے ہیں۔

براہ راست بونے کے لیے، جڑی بوٹیوں سے پاک، اچھی طرح سے تیار کردہ بستر میں 2 سینٹی میٹر گہرائی میں باریک بوائیں۔ پتلی پودے 60 سینٹی میٹر تک۔

 

شیشے کے نیچے بونے کے لیے، ایک کثیر خلیے والی ٹرے کو نم، پیٹ سے پاک بیج یا کثیر مقصدی کھاد سے بھریں اور 2 سینٹی میٹر گہرائی میں بیج بویں۔ پودے کو ایک سیل تک پتلا کریں اور پودے لگانے سے پہلے پودوں کو آہستہ آہستہ بیرونی حالات کے مطابق ڈھالنے سے پہلے ٹھنڈ کا تمام خطرہ گزر جانے تک انتظار کریں۔

پھول گوبھی کیسے لگائیں۔

پھول گوبھی دھوپ والی جگہ پر بہترین کام کرتے ہیں جس میں بھرپور، نم، الکلائن مٹی ہو جس میں کافی مقدار میں نامیاتی مادے شامل ہوں جیسے کہ اچھی طرح سے سڑی ہوئی گھوڑے کی کھاد یا باغیچے کی کھاد۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کی مٹی تیزابی ہو سکتی ہے تو پی ایچ ٹیسٹ کریں اور اگر ضروری ہو تو چونا ڈالیں - نہ صرف پودے بہتر بڑھیں گے بلکہ یہ بھی سوچا جاتا ہے کہ یہ فنگل بیماری کلب کی جڑ کو روک سکتا ہے۔ گوبھی لگانے کا بہترین مہینہ یا تو مئی، جون یا جولائی ہے۔

 

جوان پودے لگائیں جو آپ نے بیجوں یا میل آرڈر والے پلگ پلانٹس سے اگائے ہیں جن پر پودے لگائے گئے ہیں اور بیرونی بڑھنے والے حالات کے مطابق ہیں۔

 

گہرائی میں پودے لگائیں، موسم گرما اور خزاں کی فصل کی اقسام میں 60 سینٹی میٹر کا فاصلہ رکھیں اور موسم سرما کی اقسام میں 75 سینٹی میٹر کا فاصلہ رکھیں۔ 30-45 سینٹی میٹر کا فاصلہ کم کرنے کے نتیجے میں 'منی' گوبھی ایک شخص کے لیے موزوں ہو گی۔ آپ فی پودا ایک پھول گوبھی کے سر اگانے کی توقع کر سکتے ہیں۔

پودے لگانے سے پہلے اس بات کو یقینی بنائیں کہ مٹی نم ہے - خشک مٹی نشوونما میں کمی کا باعث بن سکتی ہے جس کی وجہ سے پھول پھول سکتے ہیں یا بگڑے ہوئے سروں کو برداشت کر سکتے ہیں۔ پودوں کے ارد گرد مٹی کو اچھی طرح سے پانی دیں۔ اگر ضرورت ہو تو گوبھی کی مکھی کو روکنے کے لئے کالر شامل کریں۔

گوبھی کی دیکھ بھال کیسے کریں۔

ہر 10 دن سے دو ہفتوں میں پانی دیں، خشک موسم میں زیادہ کثرت سے۔ جڑی بوٹیوں سے مقابلہ کم کرنے کے لیے پودوں کی بنیاد کے ارد گرد کدال لگائیں۔ ایک بار جب پودے قائم ہو جائیں، نمو کو بڑھانے اور دہی کی تشکیل میں مدد کے لیے ہائی نائٹروجن فیڈر کے ساتھ کھانا کھلانا شروع کریں۔

بڑھتے ہوئے گوبھی: مسائل حل کرنا

کبوتروں اور چھوٹی اور بڑی سفید تتلیوں کے کیٹرپلرز سے پودوں کی حفاظت کریں، جنہیں 'گوبھی سفید' کہا جاتا ہے۔ کیٹرپلرز کو روکنے کے لیے پودوں کو باریک جالی سے ڈھانپیں، اور پرندوں کو روکنے کے لیے کچھ پرانی سی ڈیز لگائیں۔ اگر آپ کو گوبھی کے پودوں پر انڈے یا کیٹرپلر ملتے ہیں، تو انہیں نیسٹورٹیم کے پتوں میں منتقل کریں، جسے وہ بھی کھاتے ہیں۔ اس سے وہ آپ کے گوبھی کے پودوں کو نقصان پہنچائے بغیر اپنا لائف سائیکل مکمل کرنا جاری رکھیں گے۔

کلبروٹ ایک کوکیی بیماری ہے، جو پھول گوبھی اور دیگر براسیکاس کی جڑوں کو متاثر کرتی ہے، بشمول برسلز انکرت، گوبھی، شلجم اور سویڈن۔ جڑیں سوجن اور مسخ ہو جاتی ہیں اور مجموعی ترقی رک سکتی ہے۔ مٹی سے مکمل طور پر ہٹانا مشکل ہے، لیکن اسے روکنے کے بہت سارے طریقے ہیں۔

گوبھی کی کٹائی کا طریقہ

گوبھی کو پکنے میں عام طور پر تین سے پانچ مہینے لگتے ہیں، اس بات پر منحصر ہے کہ آپ نے کب بیج بویا ہے۔ یاد رکھیں کہ یہ جاننا مشکل ہو سکتا ہے کہ آپ کی گوبھی کی کٹائی کب کرنی ہے - کٹائی کے مثالی سائز کے لیے بیج کا پیکٹ چیک کریں (یہ مختلف قسم کے لحاظ سے مختلف ہو سکتا ہے) اور یقینی بنائیں کہ ایک اچھا، مضبوط سر ہے - آپ کٹائی سے محروم ہو گئے ہوں گے۔ ایک بار جب سر الگ ہونا شروع ہو جائے تو کھڑکی۔ سر کے پیلے ہونے سے پہلے سفید اقسام کی کاشت کی جائے۔

گوبھی کی کٹائی کے لیے تنے کو چاقو یا اچھی جوڑی سے کاٹ لیں، پورا سر اور اس کے نیچے چند پتے لے لیں۔

بونے کے لیے گوبھی خریدنے کا مشورہ

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس گوبھی کی افزائش کے لیے مناسب حالات ہیں، بشمول ایک بھرپور، الکلین اور نم مٹی۔

اگر پلگ پلانٹس خرید رہے ہیں تو انہیں الگ الگ برتن میں ڈالیں اور پودے لگانے سے پہلے اچھی طرح پانی دیں۔

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow